In momentul primirii produselor de la curier, aveti obligatia de a verifica atent integritatea coletului. In cazul in care constatati ca este deteriorat si / sau desigilat, existand suspiciunea de deteriorare si / sau lipsa produse din colet, aveti dreptul de a refuza primirea comenzii. Va rugam sa ne contactati prin e-mail la adresa contact@onstreet.ro sau telefonic la numarul +4 0721005008 pentru a ne comunica refuzul dvs. In eventualitatea refuzului, daca ati efectuat plata online vi se va returna contravaloarea produselor.
Raspunderea pentru afectarea conformitatii produselor pe durata transportului, precum si lipsa unuia sau a mai multor produse din colet, revine in totalitate transportatorului. Nu suntem raspunzatori pentru pagubele cauzate bunurilor in timpul transportului, decat in situatia in care ne informati despre existenta lor la momentul receptionarii produselor.
Acceptarea livrarii comenzii de la curier reprezinta confirmarea dvs ca ati primit un colet integru, sigilat. Din momentul livrarii, toate riscurile asupra produselor se transmit catre Cumparator astfel, toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta curierului, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent.
Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Cumparatorul se obliga sa sesizeze in scris MCA ONSTREET SRL, la adresa de e-mail contact@onstreet.ro, orice aspect privind eventualele defecte / vicii ale bunurilor receptionate.